مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:262024-01-17سياسي

راویان پیشرفت| نسخه تحول بهداشت و درمان پایتخت طلای سرخ جهان پیچیده شد+ تصویر


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ نسخه پیچی دولت سیزدهم برای خوب کردن حال درمان پایتخت طلای سرخ جهان آن قدر بسیار است که اگر به گفته فرماندار قاینات از صبح الطلوع تا غروب خورشید و هنگامه اقامه صلات مغرب و عشاء هم خواسته باشی فقط و فقط پروژه های شاخص حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را به صورت گذری بازدیدی از آن داشته باشی به انتهای نمی رسد.

به همین واسطه راهیان پیشرفت و به تعبیر رسانه ای ها راویان پیشرفت بازدیدی از شاخص ترین پروژه بهداشتی و درمانی یا به تعبیر دیگر زیرساختی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان رفت تا در جریان از حالت کما در آمدن پروژه ساخت بیمارستان دوم یا طرح توسعه بیمارستان شهدای قاین قرار گیرد.

بیمارستان دوم قاین شرح حال بیمارستان دوم قاین حال کمی هم قبل از این که مسوولان از چند و چون عملیات اجرایی این پروژه شاخص درمانی شهرستان قاینات سخن به میان آوردند سراغ شرح حال پروژه بیمارستان دوم قاین رفته کمی از سبقه و سابقه و آن چه برآن گذشته بگوییم.

این پروژه بهداشتی و درمانی قرار بود در سفری که 13 شهریور ماه سال 97  سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان دولت وقت به قاینات داشت کلنگ زنی شود اما به دلایلی از این اقدام خودداری کرد و  قول داد در 2 ماه آینده پس از تایید مشاوران خود، عملیات احداث آن کلنگ زنی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان پیشرفت| نسخه تحول بهداشت و درمان پایتخت طلای سرخ جهان پیچیده شد+ تصویر

راویان پیشرفت| نسخه تحول بهداشت و درمان پایتخت طلای سرخ جهان پیچیده شد+ تصویر